Σελίδες

Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

Διακοπές τέλος

Επιτέλους έχω internet .Οι διακοπές μου ήταν υπέροχες ,πολύ ξεκούραστες αλλά όχι χωρίς δημιουργίες.Στις βόλτες μας στην παραλία μάζευα οτιδήποτε μου έκανε ΄΄κλικ΄΄΄που λέει και μια φίλη και ιδού τα αποτελέσματα..
Σε ένα σανίδι πού βρήκα κόλλησα πέτρες κοχύλια και κλαδάκια και νατο το πινακάκι μικρό αλλά πανέμορφο νομίζω.................

Το μικρό μου καραβάκι του λείπει το πανί  δεν είχα κάποιο παλιό ρούχο να το κόψω ,τώρα όμως εδώ θα το συνεχίσω.

 Κι άλλο ένα μικρό
 Αυτό όμως είναι αρκετά μεγάλο
Να και το καράβι των βικινγκς του λείπει ένα τετράγωνο πανί.
Ωφείλω να ομολογήσω οτι χρησιμοποίησα όλα μου τα θαλασσόξυλα
 και φτου... και από την αρχή.

11 σχόλια:

  1. Καλώς όρισες και πάλι πίσω στην πραγματικότητα. Με τα θαλασσόξυλα, έφτιαξες αριστουργήματα!Και το σανίδι που το μετέτρεψες σε πίνακα, και τα δύο τελευταία καράβια μου άρεσαν πάρα πολύ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΣΣΑ!!!!!!!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλώς ήρθες και καλώς σε βρήκα!!!τα καράβια σου είναι πολύ όμορφα!!!!μπράβο!!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλως όρισες!!! Πολύ όμορφα όλα αυτά που έφτιαξες από την πραλία!!!!
    Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΟΟΟΟ ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΑ ΔΑ ΝΩΡΙΕΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΜΠΡΑΒΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Η ΠΡΩΤΗ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια και απο μένα!!!! πολύ όμορφα τα καραβάκια σου!!! θα νιώθεις σίγουρα πολύ πλούσια με αυτό το στόλο!!! Καλό Χειμώνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα γιατί δεν μπορώ να μπω στους αναγνώστες σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάποιες μέρες και μένα το κάνει αλλά δεν ξέρω γιατί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και εγώ πανέμορφο λέω πως είναι το σανίδι σου !!!!!!!!!!!αλλά και τα καράβια σου όλα. Με το καλό να έρθει το καλοκαιράκι............. http://kallitexnimatadimiourgies.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή